KOSGEB Hibeleri ve Yeni Teşvik Sistemi Eğitimi


[KOBİ’LER için Yatırımlarda Devlet Yardımları Eğitimi]
KOSGEB Hibeleri ve Yeni Teşvik Sistemi
20 Nisan Cuma 14.00-17.00
 EĞİTİM KONULARI
KOSGEB Hibeleri
KOSGEB tarafından verilen hibe ve destekler.  Genel Destekler ve KOBİ Projeleri
Yeni Teşvik Sistemi, Yatırımlarda Devlet Yardımları
Genel Teşvik Uygulamaları, Bölgesel Teşvik Uygulamaları, Büyük Ölçekli Yatırımların Teşviki ve Stratejik Yatırımların Teşviki
PROGRAM BİTİMİNDE KATILIMCILARIN KAZANIMLARI
Şirket ortakları ve/veya yöneticileri bireysel olarak dış kaynak kullanımında bilgilenmiş olacaklar, yatırım kararları ve uygulamalarda daha etkin rol alacaklardır.
FİRMA KAZANIMLARI
Firmaların iştigal alanlarına ve hedeflerine uygun çözümler üzerinde değerlendirmeler yapılacak. Katılımcıların elde ettiği birikimlerle firma yeni yatırımlara daha bilinçli yönelecek, yeni kaynaklarla gelir elde edecektir.
PROGRAM GÜNÜ VE YERİ 
20 Nisan Cuma 14:00-17:00
Eğitim          : KOSGEB Hibeleri, Yeni Teşvik Sistemi Eğitimi
Workshop   : Firmaların yatırım kararları üzerinde değerlendirmeler
Eğitim yeri  : Meşrutiyet Cad. 29/14 Çankaya ANKARA – DİLAYSA Eğitim Danışmanlık
Eğitimler birebir yapılacak olup, kontenjanlar sınırlıdır, lütfen yerinizi ayırtınız.
Toplam Ücret:
Toplam Süre:
Eğitim Katılım Ücreti 200 TL., 3 kişi ve üzeri %10 indirim uygulanır.
İş dernekleri ve kurumlar için irtibata geçiniz.

3 SAAT
Kayıt için 312 417 16 06 nolu telefondan irtibata geçiniz.

EĞİTİME KATILMAK İÇİN EĞİTİM KATILIM FORMUNU DOLDURURAK ahmetgulsen@gmail.com ADRESİNE ve  312 417 16 05 NOLU FAKSA GÖNDERMENİZ GEREKMEKTEDİR.









Eğitim Programı Katılım Formu                                                DİLAYSA Eğitim Danışmanlık
TEL: 312 4171606
FAKS: 312 4171605

Eğitim Programına Katılacak Kişinin;
Eğitimin ismi
[ KOBİ’LER için Yatırımlarda Devlet Yardımları Eğitimi ]
20 Nisan Cuma 14.00-17.00
Adı Soyadı
Firma Adı
Firmadaki Görevi
Tel        
Faks     
Cep tel 
E -mail 
Web sayfası







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ANA SÖZLEŞME ÖRNEKLERİ

ANKARA’da Stratejik Sektörler İçin 1 milyon TL Hibe Başvurusu Yeni Çağrı

SGK İşKur Meslek Kodları 2018